Alla inlägg den 3 maj 2011

Av Annika Isaksson - 3 maj 2011 15:20

Nya bilder   



Så snälla nyfikna lätthanterliga glada mysiga. Det är beskrivningen av mina  nya valpar, nu sen vi har hunnit lära känna varandra lite mera.



Macho är en orädd nyfiken kille som hänger med på alla upptåg som jag hittar på. Han rör sig på ett ovanligt ståtligt sätt och har en attityd som gör att han utmärker sig. En mycket vacker pojke


Love him !!



Angel Crown Majestic Macho   





Noomi är en tjej som gillar att gå på egna utäcksfärder strosar på i egen tackt myser gärna och är en genom go tjej som alla  i familjen har tagit till sina hjärtan.



Älsklings Prinsessan !!



Angel Crown Narnia Noomi   


 



 



Presentation


Hej och välkommen till Midnight Lux. Vi är en kennel som föder upp en av värlens minsta hundras Prazsky krysarik

Bloggtoppen

Kennel Midnight Lux

Fråga mig

34 besvarade frågor

Översättning

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Googling efter Prazsky Krysarik
 Genom Facebook
 Genom min hemsida Midnight Lux
 Genom Rampljuset
 Genom Hajpa
 Annat

Besöksstatistik

glitter

Flag counter från 15/3-12

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards