Alla inlägg under november 2011

Av Annika Isaksson - 24 november 2011 21:44



 Kennel Midnight Lux önskar alla bloggläsare valpköpare och goda vänner en trevlig 1:a advent





 
















Av Annika Isaksson - 12 november 2011 21:54



Norrbottens Vackraste.


Valpklass 1

Midnight Lux Brilliant Betty Boop

BIR- Valp


 


Valpklass 2

Angel Crown Narnia Noomi

BIR-Valp


Valpklass 2

Angel Crown Majestic Macho

BIM-Valp


    


Barn med hund.

Ida & Angel Crown Majestic Macho 


 


 

Av Annika Isaksson - 7 november 2011 09:25



Inmönstring i Växjö.


Största anledningen till varför jag åkte till växjö var för att mönstra in min snygga ostammade hane Dexter som är 3 år och testad patella UA 0/0.



Jag skulle mönstra in som 3:a men när väl domarna kommit så var inte alla på plats så vips så var jag i ringen för inmönstring som första hund. Ingen blev gladare än jag när Dexter faktiskt blev godkänd och inmönstrad i stamboken. Det betyder mycket för mig och min kennel då det innebär nytt unikt blod till rasen, en ny blodslinje. Jag är mycket stolt och gald att ha min snygga älskling Dexter i min kennel.


Inmönstrad och under registrering.


Dexter   


 

Av Annika Isaksson - 7 november 2011 09:09


 Utaställningen i växjö


I helgen har jag åkt ner till Angela och kennel Angel Crown där i från har jag några snygga hundar. Vi startade från oxelösund redan från tidig morgon för att hinna i tid 03:30. Tack Angela  det var kul att följas åt på utställning,och allt hundsnack som det naturligtvis blir. Helgen har gått såå fort men det är så när man har kul.



Helgens resultat 5/11-11


Angel Crown Majestic Macho Exelent och 3:e bästa junior hane.




Angel Crown Majestic Macho




 

Presentation


Hej och välkommen till Midnight Lux. Vi är en kennel som föder upp en av värlens minsta hundras Prazsky krysarik

Bloggtoppen

Kennel Midnight Lux

Fråga mig

34 besvarade frågor

Översättning

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Googling efter Prazsky Krysarik
 Genom Facebook
 Genom min hemsida Midnight Lux
 Genom Rampljuset
 Genom Hajpa
 Annat

Besöksstatistik

glitter

Flag counter från 15/3-12

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards