Alla inlägg under oktober 2011

Av Annika Isaksson - 27 oktober 2011 19:36


HÄRLIGA HUND ÖNSKEHUNDEN !



   Nu har oktobers nummer av härliga hund kommit ut. Där kan du faktiskt läsa om min underbara ras PRAZSKY KRYSARIK. Där finns det också blider på snygga Betty, Macho och Noomi. så köp och läs !!!!! 



Hälsar extra till Johanna V som hade så otur med sin Älsklings hund.




                                                  
           http://harligahund.se



 

    

Av Annika Isaksson - 19 oktober 2011 19:17



Nu har jag anmält Macho,Noomi och Betty till Norrbottens Vackraste. Speciellt roligt kommer det att bli att få ställa min aldeles egna uppfödning Midnight Lux Brilliant Betty Boop. Alla som är intresserad av rasen är välkommen att hälas på mina hundar under utställningen.




Midnight Lux Brilliant Betty Boop



 Älsklings tjejen    


  


 Puss på dig Betty gumman    


 


Den vintern jag letade och väntade på min första älsklings Prazsky Chanel så roade jag mig med att sy lite hundkläder. Nu är det många av dom kläderna  som har kommit tillpass. På bilden har helsköna Dexter en av dresserna som jag sytt.



Ingen hund behöver frysa på våra höstpromenader alla har kläder så att vi ska kunna vara ute utan problem      


  


      

Av Annika Isaksson - 6 oktober 2011 15:26


Älvsbyn -> Stockholm -> Oxelösund-> Växjö


Nu är flyg biljetterna bokade till mig Macho och Dexter. Det ska bli så kul att åka söder ut och hinna med en utställning till detta året. Och att få träffa  lite fler hundar i rasen Prazsky krysarik och deras ägare, här hemma har jag ju varit ganska ensammen  på dom utställningar jag har varit. Hösten har kommit med stormsteg  och det har blivit mycket kallare, så vissa dagar när vi promenerar så är det tröja på för hundarna. Det blir också en hel del bus ute bland höstlöven i trädgården, hoppas på att det får vara barmark så länge som möjligt för hundarnas skull. 


Fullt ös och bus på hundarna



Macho på språng

 



Gänget

 


Dexter och Macho springer brevid varandra

   

Presentation


Hej och välkommen till Midnight Lux. Vi är en kennel som föder upp en av värlens minsta hundras Prazsky krysarik

Bloggtoppen

Kennel Midnight Lux

Fråga mig

34 besvarade frågor

Översättning

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Googling efter Prazsky Krysarik
 Genom Facebook
 Genom min hemsida Midnight Lux
 Genom Rampljuset
 Genom Hajpa
 Annat

Besöksstatistik

glitter

Flag counter från 15/3-12

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards