Alla inlägg under februari 2010

Av Annika Isaksson - 28 februari 2010 16:56

Utställningen i Kalix var ett nytt äventyr för Chanel & Lava, med en mystisk matta som luktade såå gott på många ställen. Tjejerna skötte sig bra men vi fick inga priser. Jag måst få berömma domaren som jag tyckte var mycket bättre än i Boden. För nu fick tjejerna en riktig bedömmning som  var riktad till var och en av dom själva. Tack för det Minette.    


    

Av Annika Isaksson - 19 februari 2010 21:29

                      Grattis på ettårs dagen min älskade Chanel 

 

 

 

  

 

  

 

     


Av Annika Isaksson - 14 februari 2010 12:58

Vi kan i dag med stolthet berätta att vi i mitten av mars får ett tillskott  till kenneln. Välkommen Napoleon!!  




              Endlessly Adored Napoleon.


Mamma: Vendy Vyshradskeho Podhardi SuCH & FinUCH.

             Svensk & Finsk utställnings Champion. 


Pappa :   Edik Vyshradskeho Podhardi  SuCH & CsHC.

              Svensk & Tjeckisk Utställnings Champion.

                             

                         Båda patella testade UA 0/0



 

     

       

 

 

 

      

                 




Av Annika Isaksson - 12 februari 2010 22:05

Jag har en liten hemlis!! men jag kanske snart berättar.  

Av Annika Isaksson - 9 februari 2010 17:44

 Utställningen i Boden gick bra för tjetjerna, men jag undrar om dommaren verkligen såg på hundarna, för tjejernna fick exakt lika kritik. Lite underligt med tanke på hur olika dom faktiskt är. Men dom fick träna och det är ju huvudsaken. Det blev Julia som ställde  Chanel, det gick spuper tack min underbara dotter jag skulle inte ha klarat mig utan dig  Här kommer lite bilder från utställningen.


  



 


 



 


  

Presentation


Hej och välkommen till Midnight Lux. Vi är en kennel som föder upp en av värlens minsta hundras Prazsky krysarik

Bloggtoppen

Kennel Midnight Lux

Fråga mig

34 besvarade frågor

Översättning

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Googling efter Prazsky Krysarik
 Genom Facebook
 Genom min hemsida Midnight Lux
 Genom Rampljuset
 Genom Hajpa
 Annat

Besöksstatistik

glitter

Flag counter från 15/3-12

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards