Alla inlägg under september 2010

Av Annika Isaksson - 29 september 2010 23:00

Idag har jag varit till veterinär stationen här hemma i Älvsbyn och kollat Lavas Patella.  Det är den veterinären som förr har haft hand om stationen som är behörig för att undersöka ( knäna Patella ) på hundar och han bor stora delar av året utomlands så det gäller att ha bokat en tid i förväg så att man får vara med. Eljest så måste jag åka till stan och det bli genast bökigare. I alla fall så  gick det så bra och jag är så glad och lycklig.   Patella UA 0/0 utlåtande mycket bra skålade knän. Puss på dig mitt lilla busfrö.    På hemsidan kan ni läsa mer om Lava.        http://www.midnightlux.com

Endlessly Adored Lavit ( Lava) Patella UA 0/0

 

  


Av Annika Isaksson - 27 september 2010 22:22

Det har varit många härliga höst dagar på gården och vi har varit på många och långa promenader här kommer några höst bilder.



Det är så kul att busa bland alla höstlöv

 

 

  

Gänget

  

Höst äpplen

  


   

Nayo & Chanel

   

Chanel & Lava

   

Utsikt över Korsträsket.

    



Av Annika Isaksson - 13 september 2010 17:49

I helgen så har jag och Chanel varit på resa till stockholm. Där blev hon vän med snälla Bella som är en Gran Danios dom var så söta bägge två.

Chanel har verkligen varit så duktig helea resan hon bryr sej inte ett dugg om vars jag släpar med henne hon bara hakar på som en lungn och fin tjej. Verkligen skönt med en sån pärla till hund. Jag måste också tacka Nina som hjälpt mig så mycket under helgen och låtit mig bo hemma hos henne. Jag är så tacksamm för hjälpen, detta skulle inte jag ha fixat utan henne.


Stor och liten men vänner ändå Chanel & Bella       


  


  

Presentation


Hej och välkommen till Midnight Lux. Vi är en kennel som föder upp en av värlens minsta hundras Prazsky krysarik

Bloggtoppen

Kennel Midnight Lux

Fråga mig

34 besvarade frågor

Översättning

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Googling efter Prazsky Krysarik
 Genom Facebook
 Genom min hemsida Midnight Lux
 Genom Rampljuset
 Genom Hajpa
 Annat

Besöksstatistik

glitter

Flag counter från 15/3-12

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards