Alla inlägg under november 2013

Av Annika Isaksson - 19 november 2013 19:20




Hej på er alla !!

 

Den hära uställnings sommaren har varit en helt fantastisk för mig min dotter Ida som alltid följer med mig och hjälper mig och förståss fantastisk för mina hundar som jag ställt denna sommar.

 

Min fina Macho som innan sommaren tog slut blev både Svensk och Finsk uställnings CHAMPION !!

 

Min fina Noomi som också denna sommar fick titlarna Svensk och Finsk Uställning CHAMPION !!

 

Till sist också mitt röda guld Aura som jag ställde en gång under sommaren och hon gick och van över två Finska tikar och över en Champion tik och tog sitt första CERT men hon tog till slut hem BIM mot min hame Macho som då kapade hem BIR.

 

Så jag kan bara sitta och tänka till baka på att det bara kunde gå så bra som det varkligen gjorde, Nu får vi ladda i vinter med valpar och vila inför nya äventyr nästa sommar, då blir det lite andra hundar som ska ställas och naturligtvis så måste vi ju testa att åka till Norge för att prova att få en till titten Nordisk Utställnings Champion.

 

Här kommer det lite blandade bilder från uställningarna i sommar.

 

Macho & Noomi som varkligen tycker om varandra här efter sommarens första uställning och med en hel hög rosetter =)

 

 

Det är Noomi som ser till att alla i flocken håller sig rena och snygga !! Iblad kan hon var nog så ihärdig. Gapa och göra snygga grimarser kan hon också.

 

 

Noomi som nybliven Finsk  Champion.

 

 

Macho efter han har tagit sitt andra Cert.

 

 

 

 

Mitt vackra röda guld Aura <3

 

 

Aura efter hemkomsten på hennes först uställning inte direkt en dålig start på kariären !!

 

Sommarens rosetter 2013

 

 

Macho efter uställningen i Finska Kemi.

 

 

Så här kan det se ut när en domare tittar i munnen denna gången är det Macho som blir inpekterad. Snygga och rejäla gaddar på liten hund.

 

 

Här råkade vist jag komma med på bild också här med min älsklings Noomi.

 

 

Noomi blir genomgången av domaren på bordet.

 

 

Min vackra Macho han älskar att följa på uställning.

Macho

Macho

 

 

Älsklings Noomi.

Om ni undrar varför jag har så snygga sockar på bilderna så är det därför att jag aldrig lär jag mig att när man ställer i Gällivare så blir man alltid blöt och snygg om fötterna och skulle  i gentligen ha haft stövlar på mig.

 

 

 

                             

Presentation


Hej och välkommen till Midnight Lux. Vi är en kennel som föder upp en av värlens minsta hundras Prazsky krysarik

Bloggtoppen

Kennel Midnight Lux

Fråga mig

34 besvarade frågor

Översättning

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Googling efter Prazsky Krysarik
 Genom Facebook
 Genom min hemsida Midnight Lux
 Genom Rampljuset
 Genom Hajpa
 Annat

Besöksstatistik

glitter

Flag counter från 15/3-12

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards