Alla inlägg under januari 2010

Av Annika Isaksson - 31 januari 2010 22:50

Nu har jag inhandlat en vagn åt tjejerna så att vi kan rull in lätt när vi ska på utställningar. Chanel & Lava har redan bosatt sig i vagnen och trivs utmärkt. Lördagen den 6/2 så börjar vi att träna.  Då är det utställning i Boden. Bägge tjejerna går i valpklass 2. så jag har varait tvungen att anlita en handler som ska gå med Chanel, jag går med Lava.


    

Av Annika Isaksson - 31 januari 2010 22:29

Jag tillbringar ganska mycket tid på jobbet. Så mina arbetskamrater har blivit som min andra fammilj. Det som är så skönt med er alla är att man kan vara sig själv & att vi  kan diskutera saker & oftast har vi samma åsikter. KRAM PÅ ER ALLA  FRÅN ANNIKA.   


        




Av Annika Isaksson - 28 januari 2010 00:16

Tack så mycket alla underbara nära och kära mina barn och älskade man för all uppvaktning på min födesedag. Jag har blivit så bortskämd hela helgen och fram på veckan. Här kommer lite  bilder från helgen.  


                          

Av Annika Isaksson - 23 januari 2010 11:45

Man får gott själförtoende av att busa med dom som är större än en själv. Hemma hos Midnigt Lux så busar Chanel drygt 3 kg och Lava 2,2 kg med Beageln Kelly 15 kg. Det kan gå rätt vilt till men det händer inte sällan att lill Chanel och Lava sätter Kelly på plats. När man är liten måste man vara tuff.  


                                                  


                                                  


                       


                                                  


                                                  


                       

 Kelly älskar att busa med Chanel.

                                                  


                                                  


Chanel  & Lava busiga små gummor. Lava kan verkligen se söt ut med alla hennes blottade tänder.                     

                                                    


                                                  


                         

Till Slut trevlig helg Skickar denna vackra Tulpan bukett som man blir så glad av att se på.

  

Av Annika Isaksson - 17 januari 2010 14:40


En film som jag tycker beskriver bra hur man kan gå till väga med kloklippningen på sin hund, och att det är viktigt att börja träna när valpen är liten. Det är inte roligt med en hund som har långa klor.





Av Annika Isaksson - 9 januari 2010 21:54

I dag blev det en helt underbar dag det är nästan så att man inte kan tro det. från att ha varit 31,6- så blev det plötsligt nollgradigt. Det var inte bara jag som blev glad, Chanel och Lava kunde springa runt på gården som tokar så kuuuul. 


 


Endlessly Adored Lavit( Lava)

 

 


Angel Crown Champagne Chanel

 

     

Av Annika Isaksson - 7 januari 2010 23:14

  I dag har vi varait till veterinären och dragit en del tänder på minstingen Lava. Det är aldrig kul men  måste göras ändå. Nu blir det lättare för Lava att äta fodret och så slipper hon se ut som en liten PIRAJA. Puss på dig lilla gumman. Medans Lava sov som godast efter narkosen så passade jag och Chanel på att träna lite i fred. Jag vill bara säga Chanel du är bäst det var så kul att träna bara med dig. Sen så blev vi bjudna till kennel Tinoli's och där blev vi bjudna på vrålfika,Tack Towa & Robert.    Bilden här under är en årstid som man en dag som denna bara kan drömma om. Tempen har i dag hos Kennel Midnight Lux varit nere i 31,6 hurva hurvas.



  

Av Annika Isaksson - 1 januari 2010 18:07

                         Nu har vi ett gott Nytt År att se fram emot.  





  


                 

Presentation


Hej och välkommen till Midnight Lux. Vi är en kennel som föder upp en av värlens minsta hundras Prazsky krysarik

Bloggtoppen

Kennel Midnight Lux

Fråga mig

34 besvarade frågor

Översättning

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Googling efter Prazsky Krysarik
 Genom Facebook
 Genom min hemsida Midnight Lux
 Genom Rampljuset
 Genom Hajpa
 Annat

Besöksstatistik

glitter

Flag counter från 15/3-12

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards