Alla inlägg under maj 2013

Av Annika Isaksson - 19 maj 2013 18:46



Att allt bara skulle gå så bra som det faktiskt gjorde.

 

Här kommer det bilder på mina vinnare från sjulnäs uställningen 2013-05-18

 

Angel Crown Majestic Macho & Angel Crown Narnia Noomi

            Exelent+Ck+Cert+Bir    Exelent+Ck+Cert+Bim & SE Uch

 

 

 

 

       

Av Annika Isaksson - 19 maj 2013 18:32



Våran vackra hane !! Fick

 

Exelent+Ck+Cert och van med Bir över sin kompis Noomi.

 

Angel Crown Majestic Macho

 

 Domaren Hans Almgren tyckte att det var mycket roligt att

 

se så fina prazsky krysariks.

 

 Han sa bla Macho har ett mycket vackart päronformat huvud.

 

Resten av kritiken finns att läsa på

 

 http://www.midnightlux.com

 

   

Av Annika Isaksson - 19 maj 2013 18:09




Låt mig presentera !!


Svensk Utställnings Champion

 

Angel Crown Narnia Noomi

 

 

Noomis resultat från Sjulnäs 2013-05-18

 

Exelent +Ck+Cert & Bim och blev SE Uch

 

En helt fantastis dag och jag är så stolt över nin vackra tjej.

 


   

Av Annika Isaksson - 9 maj 2013 20:55



Äntligen Utställning  

 

 

Lördagen den 18/5 ställer jag ut Macho & Noomi i sjulnäs

 

Piteå.

 

Vi kommer att finnas i ring 9 och utställningen börjar 09:00

 

Domare:Hans Almgren

 

Alla som är intresserade av rasen är hjärtligt välkomna att

 

hälsa på mina hundar.

 

Vill man vara säker på att inte missa när jag ställer så bör man

 

vara vid ringen 11:00

 

 

Av Annika Isaksson - 3 maj 2013 20:02




Lilla  Devana finns fortfarande till salu.

om du är intresserad så är du välkommen att höra av dig för mera information.

 

Annika Isaksson

 

070 567 37 31

 

Midnight Lux Dangerous Devana   

 

 

 

 

 

 

Av Annika Isaksson - 3 maj 2013 19:38




Vi har fått hälsning från Eros

 

Eros husse hälsar

Att Eros är en otroligt kärleksfull liten hund som älskar att vara bland människor. Han kan inte vara någonstans utan att hällsa på alla och göra sig älskad av alla.

 

Här kommer det bilder på snyggingen  

 

Midnight Lux Euphoria Eros

 

Tack till Familjen Andersson som tar hand om Juvelen Eros på bästa sätt.

 

   

Presentation


Hej och välkommen till Midnight Lux. Vi är en kennel som föder upp en av värlens minsta hundras Prazsky krysarik

Bloggtoppen

Kennel Midnight Lux

Fråga mig

34 besvarade frågor

Översättning

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Googling efter Prazsky Krysarik
 Genom Facebook
 Genom min hemsida Midnight Lux
 Genom Rampljuset
 Genom Hajpa
 Annat

Besöksstatistik

glitter

Flag counter från 15/3-12

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards