Alla inlägg under januari 2011

Av Annika Isaksson - 25 januari 2011 17:35

Avelsplaner


Jag har ändrat mina avelsplaner för  vintern/ våren 2011 parning. Här kan ni se villka individer det blir. Hanen Crille Alimak som är en snygg kille bor i Gävle så det bli till att resa denna gången också.



Endlessly Adored Lavit ( Lava )                               SE UCH Crille Alimak

                                     

Bägge hundarnas patellastatus UA 0/0  

                                     

 

        

Av Annika Isaksson - 22 januari 2011 22:18

 I dag bjöd vi Mamma och pappa ,syrran och hennes familj på middag. Älgkött kantarellsås & potatisgratäng mums. Till efterrätt hemlagad prinsesstårta.


  

Min hemma gjorda prinsesstårta

 

  


  

 

Emil med  mysig Amy i knät härligare valp får man leta efter.

  

Av Annika Isaksson - 22 januari 2011 13:20

Det märks att dagarna nu börjat bli ljusare det är skönt. Det blir genast lättare att vara ute. Hundarna har gjort gångar under buskarna som är snötäckta och där är det perfekt att jaga varandra  men snöig blir  dom.


Nos nos finns det någon råtta som vi kan roa oss med?

 

  


  

Mycke snö på gården

 


Nu vill vi in

 


  

Av Annika Isaksson - 17 januari 2011 15:24

 

Våran Prins Aragon  

 

Midnight Lux Addicted To Aragon.

 

 Har flyttat till sin nya familj

 där får han all uppmärksamhet som en prins kan få och har aklimatisert sig snabbt. Vi är så glada att Aragon hittat en så bra familj, det känns tryggt med så fina valpköpare. Tack familjen Salsbring/Sundin.

 

  

Av Annika Isaksson - 1 januari 2011 14:47




Midnight Lux Addicted To Amy. D  

 

Är

 

 

Helt till salu, eller till salu på halvfoder.

 

 

 Amy är en orädd  nyfiken tjej som vet vad hon vill. hon  tycker också om att sitta i knät och mysa.  Hon är en tjej som  fungerar aldeles utmärkt med dom andra hundarna i flocken och hon är van vid barn.

 

Jag kan tänka mig att sälja henne på halvfoder men då måste du bo innom fyrkanten och vara beredd på att samarbeta med mig.

  

Om du har några frågor så är du välkommen att höra av dig till mig.

 

  

 

http://www.midnightlux.com


http://www.spkk.se Special klubbens hemsida

 

Annika Isaksson

 

0929-20328

 

070-5673731

 

 

Presentation


Hej och välkommen till Midnight Lux. Vi är en kennel som föder upp en av värlens minsta hundras Prazsky krysarik

Bloggtoppen

Kennel Midnight Lux

Fråga mig

34 besvarade frågor

Översättning

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Googling efter Prazsky Krysarik
 Genom Facebook
 Genom min hemsida Midnight Lux
 Genom Rampljuset
 Genom Hajpa
 Annat

Besöksstatistik

glitter

Flag counter från 15/3-12

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards