Alla inlägg under juli 2012

Av Annika Isaksson - 15 juli 2012 18:28



Våran finaste Midnight lux Catwalk Chiva kikade förbi på


utställningen i sjulnäs. Det var så roligt att få träffa henne och


jag känner mig så nöjd och glad att hon bor med Marie och


hela hennes gulliga familj. Puss på dig Chiva    



 

Av Annika Isaksson - 15 juli 2012 18:18



  Utställningen i sjulnäs bjöd på betydligt bättre väder än


utstälningen i Gällivare SKÖÖNT.



 I alla fall så kan jag inte annat än att var stolt över mina hundar som skötte sig fin fint.



 Angel crown Majestic Macho


Exelent, Ck, R-Cert


 


 Angel Crown Narnia Noomi

 Hon bara fortsätter att prestera helt fantastiska resultat.


Exelent, Ck, Bim, Cert


 



Av Annika Isaksson - 13 juli 2012 21:06

  UTSTÄLLNING !


Då var det dax för sjulnäs andra utställning för året. så skönt att det är nära  det blir minder stress och så kan jag åka och sätta upp tältet dagen innan.



 För dom som är intresserad av rasen så håller jag till i ring 2 och domaren för dagen kommer från Holland och heter Dekker Jos. Utställningen börjar 09:00 jag ska in i ringen som nr 17 & 19. Domaren dömer ca 20-25 hundar i timmen så jag  går nog i ringen ca 09:30 skulle jag gissa. VÄLKOMMNA att kika på mina hundar.

                           




  Dom hundar som följer med är


          Angel crown Narnia Noomi & Angel Crown Majestic Macho

      

Av Annika Isaksson - 1 juli 2012 10:21




Ett mycket regnigt och kallt väder( 8 grader ) bjöd årets Minatssolsutställning på. Så tyvär så blev det inte så mycket bilder,  Jag kurar gärna inne i tältet vid sånna här väderlekar. Men en bild på min Stjärna bjuder jag på i alla fall.


Noomi Exelent, Ck, Bir & Cert.

Macho Exelent.




  Min vackra och duktiga Angel Crown Narnia Noomi


Exelent,Ck, Bir & Cert



 

Presentation


Hej och välkommen till Midnight Lux. Vi är en kennel som föder upp en av värlens minsta hundras Prazsky krysarik

Bloggtoppen

Kennel Midnight Lux

Fråga mig

34 besvarade frågor

Översättning

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Googling efter Prazsky Krysarik
 Genom Facebook
 Genom min hemsida Midnight Lux
 Genom Rampljuset
 Genom Hajpa
 Annat

Besöksstatistik

glitter

Flag counter från 15/3-12

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards