Alla inlägg under maj 2010

Av Annika Isaksson - 29 maj 2010 18:57

 Idag har vi sjösatt båten i Arvidsträsk så att vi kan åka ut till stugan den ligger på en holme så vi måste ha båt för att ta oss dit. Vi packade lite mat en blåbärskaka och hela Midnight Lux flocken och gav oss av. På holmen väntade mamma & Pappa Ida och hennes kusiner som reda var där sen i går. Hundarna blev så glada att få komma till stugan, det är mycket roligare att jaga runt där än hemma på gården. Nayo han ta ett tidigt vår dopp fast det var nog inte meningen han föll i det lilla yrvädret. Däremot så badade Ida frivilligt tillsammans med sina kusiner, vatten temp 11 grader. Det är tur att det finns en bastu att värma sig i.



     


  


  


 


   


    

Av Annika Isaksson - 13 maj 2010 17:16

I dag har jag varit på utställning i Älvsbyn kanis som Älvsbyns brukshundsklubb anordnat. I början av dagen så var det riktigt kallt men det blev varmare allt eftersom. Chanel var som vanligt en riktig pärla och skötte sig fint Pris HP+BIR. Chanel du värmer mitt hjärta varje dag Puss på dig.  


  


  

Av Annika Isaksson - 9 maj 2010 20:37

I dag har jag och Lux tjejerna tillsammans med kennel Tinoli`s varait på årets första utomhus utställning, det blev en härlig dag. Domare Mats Lyngmark, som gärna hjälper till med tipps på hur man på bästa sätt visar sin hund.     


Lava  var en duktig tjej och fick ett HP, Chanel som har mera rutin fick både HP & BIR. Duktiga Lux tjejer bägge två.  


  


  


  


  

Av Annika Isaksson - 4 maj 2010 22:22

I kväll så for vi på en promenad i Petbergsliden. Det blev en härlig men kylig promenad med vacker solnedgång. En duvhök flög över oss men han var för svår fångad för min kamera, så han finns inte med på mina bilder.


 


 


  


   


  


        

Presentation


Hej och välkommen till Midnight Lux. Vi är en kennel som föder upp en av värlens minsta hundras Prazsky krysarik

Bloggtoppen

Kennel Midnight Lux

Fråga mig

34 besvarade frågor

Översättning

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Googling efter Prazsky Krysarik
 Genom Facebook
 Genom min hemsida Midnight Lux
 Genom Rampljuset
 Genom Hajpa
 Annat

Besöksstatistik

glitter

Flag counter från 15/3-12

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards