Alla inlägg under oktober 2010

Av Annika Isaksson - 29 oktober 2010 21:41

Lilla gumman vilken fin och stor mage du har och det är två veckor kvar Hmm Hmm hur många kan det vara???? Det  är så mysigt att ligga och hålla handen på din mage och dom små sparakar och övar sina ben där inne i magen. I dag har du blivit riktigt bortskämd av husse som gav dig älgfile' från våran middag som jag lagat. Inbakad älgfil'e och rostade grönsaker, Mums. I morgon så ska jag min syster ,mamma och svägerska till Piteå och furunäset på spa jag har nämligen fått ett presenkort då jag fyllde år, på 110 min massage som jag nu ska fara och njuta av. Sen så ska vi gå och äta  på Golden Dragon.  Måste försöka att koppla av. Det är bara det när jag är ledig så är det såå skönt att bara vara hemma och mysa promenera  med hundarna och utföra div hushållsgöromål,  men jag har ju bara en vecka kvar att jobba sen så är jag ledig i 10 dagar, så att jag kan vara med Chanel och hennes kommande valpar       Love You  Chanel



     

Chanels mage dag 49

 

Nu är fostren så starka att man kan känna fosterrörelser och se att dom rör sig.

  

Av Annika Isaksson - 23 oktober 2010 13:55

Chanel mår bara bra illamåendet på mornarna har gått över och hon äter nu som vanligt. Chanel som alltid har varit pigg på att promenera långt nöjer sig nu med kortare promenader bus och mys ute på gården. Hon tycker om att ligga i mitt knä och bli ompysslad. Något som hon älskar det är när jag tar fram utställningskopplet, då blir det fart  på Chanel då är det focus på mig som gäller. Chanel är verkligen en skön böna!!! 


Chanels mage har ökat 4 cm i omkrets på en vecka 

 

Veckans magbild 43 dagar.

 

  

 

 

 

  




Av Annika Isaksson - 21 oktober 2010 12:54

Nu kan det bli lite kallt att ligga ute och sola, men hundarna har hittat en aldeles perfekt plats innomhus för att kunna njuta av höstsolen.       


                 

Chanel njuter i solen


 

 

Vi ryms i fönstret alla tre 


        

Av Annika Isaksson - 16 oktober 2010 11:07


Nu börjar det hända grejer!!

 

 

Nu kan man se hur Chanels mage har växt. Chanel är en så fin och go tjej och kommer nog att sköta sina kommande små med omsorg. Hon har nu gått 36 dagar av dom 63 dagar som man räknar en hunds dräktigehet är från första parningsdagen. Embryot liknar nu en hund och kan börja kallas för foster.

 

Chanels snygga mage!!

 

 

Det här är ett hundfoster som är ca 35 dagar

 

    

 

Här kom det vist med en bild på husse när han myser som bäst med alla våra 4 hundar.

 

  

 

 

 

 

 

Presentation


Hej och välkommen till Midnight Lux. Vi är en kennel som föder upp en av värlens minsta hundras Prazsky krysarik

Bloggtoppen

Kennel Midnight Lux

Fråga mig

34 besvarade frågor

Översättning

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Googling efter Prazsky Krysarik
 Genom Facebook
 Genom min hemsida Midnight Lux
 Genom Rampljuset
 Genom Hajpa
 Annat

Besöksstatistik

glitter

Flag counter från 15/3-12

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards