Direktlänk till inlägg 29 oktober 2010

Oj oj oj

Av Annika Isaksson - 29 oktober 2010 21:41

Lilla gumman vilken fin och stor mage du har och det är två veckor kvar Hmm Hmm hur många kan det vara???? Det  är så mysigt att ligga och hålla handen på din mage och dom små sparakar och övar sina ben där inne i magen. I dag har du blivit riktigt bortskämd av husse som gav dig älgfile' från våran middag som jag lagat. Inbakad älgfil'e och rostade grönsaker, Mums. I morgon så ska jag min syster ,mamma och svägerska till Piteå och furunäset på spa jag har nämligen fått ett presenkort då jag fyllde år, på 110 min massage som jag nu ska fara och njuta av. Sen så ska vi gå och äta  på Golden Dragon.  Måste försöka att koppla av. Det är bara det när jag är ledig så är det såå skönt att bara vara hemma och mysa promenera  med hundarna och utföra div hushållsgöromål,  men jag har ju bara en vecka kvar att jobba sen så är jag ledig i 10 dagar, så att jag kan vara med Chanel och hennes kommande valpar       Love You  Chanel



     

Chanels mage dag 49

 

Nu är fostren så starka att man kan känna fosterrörelser och se att dom rör sig.

  

 
 
Ingen bild

Sussi

30 oktober 2010 00:58

Hej
Såå fin mage, ja det är underbart att känna dom små liven röra på sig i magen :)) ha en bra spa dag.. :)

Annika Isaksson

30 oktober 2010 23:31

Hej Sussi Julia söger att hon har en massa poppcorn i magen, så det är liv och rörelse där inne minsan. Nu hem kommen från spa dag helt underbart och med trevligt sällskap + god mat. Tack till alla som jag fick denna undersköna present från.

 
Ingen bild

Mi@

30 oktober 2010 19:11

Åh vad mysigt. Kram på Er alla. S-valls gänget

Annika Isaksson

30 oktober 2010 23:27

Super mysigt. Kramar från hela gänget.

 
Ingen bild

Jonas och Jessica med familj

31 oktober 2010 19:36

Hej Annika! Vilka fina bilder! Nu är det ju snart dax för dom små liven att komma ut! Vi önskar Chanel lycka till och hoppas allt går bra!

Annika Isaksson

31 oktober 2010 21:23

Tack det är härliga bilder. I morse när Chanel låg på rygg och myste en stund så såg hennes mage ut som hela havet gungar, så det är en del aktivitet där inne nu.Tänk vad tiden går snabbt och att det snart är dax. Jag kommer att vara ledig alla dagar utom tisdag under V:45 så att jag kan pyssla om Chanel lite extra sista dagarna och för att kunna hjälpa till när det väl sätter igång. Tack för lyckönskningarna// Annika & Chanel ''Snart kommer det valp bilder i stället för magbilder''

 
Tejen Från Fritsla

Tejen Från Fritsla

1 november 2010 07:22

Hej !
Jag tänkte bara kika in lite i din blogg för att säga att jag har en liten reklamering på gång. Så om du är intresserad för att bli reklamerad i min blogg så är det så lätt att du går in i min blogg och skickar iväg en kommentar på senaste inlägget. T.e.X, jag vill bli reklamerad :) Hoppas att du vill vara med, KRAMAR FRÅN MIG !

http://www.FritslaTjejen.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika Isaksson - 23 februari 2014 14:45


        Dexter och Aura är nu parade   och vi väntar valpar V:16   Dexter är en Svenskt inmönstrad hane. Han mönstrades in i Växjö 2011 och är testad LP 0/0. Dexter är ställd en gång med Exelent som resultat.   Aura som heter King...

Av Annika Isaksson - 16 december 2013 20:24


    God jul till alla valpköpare och bloggläsare                                          ...

Av Annika Isaksson - 19 november 2013 19:20

Hej på er alla !!   Den hära uställnings sommaren har varit en helt fantastisk för mig min dotter Ida som alltid följer med mig och hjälper mig och förståss fantastisk för mina hundar som jag ställt denna sommar.   Min fina Macho som innan...

Av Annika Isaksson - 18 augusti 2013 10:35

      I helgen 17/8-13 i Överkalix så ställde  jag ut tre av mina   hundar, här kommer resultaten.     Låt mig presentera kennelns första hane att bli Svensk och   Finsk  uställnings   CHAMPION   och som blev tilldelad ...

Av Annika Isaksson - 18 juli 2013 14:44

Här kommer det en presentation av våra nya hundar i kenneln.   Välkommen till Sverige     Zofie z Vysehradskeho Podharadi   Zofie är född 2013-01-23 och heter numera Leja och bor i Luleå hos fodervärden Mimmi.     Zaky z Vys...

Presentation


Hej och välkommen till Midnight Lux. Vi är en kennel som föder upp en av värlens minsta hundras Prazsky krysarik

Bloggtoppen

Kennel Midnight Lux

Fråga mig

34 besvarade frågor

Översättning

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Googling efter Prazsky Krysarik
 Genom Facebook
 Genom min hemsida Midnight Lux
 Genom Rampljuset
 Genom Hajpa
 Annat

Besöksstatistik

glitter

Flag counter från 15/3-12

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards