Alla inlägg under april 2010

Av Annika Isaksson - 28 april 2010 16:59

I morgon är jag ledig då ska jag bara mysa med mina hundar ute på gården och börja träna Nayo på lite ringträning. Nu är alla sommaren utställningar planerade och betalda så nu vet jag vad jag ska göra under sommaren. Jag kommer bara att ta två veckors semester nu i sommar för att ha till senare när jag behöver vara ledig tex till utställningar och till framtida tillökningar här på Midnight Lux.


  

Av Annika Isaksson - 21 april 2010 22:22

I dag blev blev det en solig och fin dag och det har tinat så pass att det går att leka med bollar. Det blev en hel del bus och spring ,jag passade naturligt vis på att fota hela Lux gänget. 


Full fart det är ju så kul att jaga varandra.  


 

Men det finns kvar en hel del snö på vissa ställen. 


  

Nayo springer efter tjejerna det är sååå kul.


  

Nu är Nayo trött så han passar på att vila en stund. Fin är han min enda kille.


  

Av Annika Isaksson - 6 april 2010 23:28

 På  lördagen var vi ut till stugan lyckan var total för där kan alla hundar springa fritt & det fanns många skoterspår att fara efter.


   


Tala om att Chanel blev lycklig av den totala friheten i det sköna vädret. För denna vinter har varit så lång & ovanligt kall för små tassarna. Stora delar av vinter har det varit mellen 20 & 30 grader & då går varken hund eller människa på långa promenader.  

   


Det är nu livet leker så väl för stora som små. Nayo är väl för söt i sin gröna stickade tröja

   Lilla Lava hinner över allt, hon är så kvick min gullis .    


 Nayo är en nyfiken kille som redan verkar värdsvan.    

Här är mamma & pappas stuga.

     

Av Annika Isaksson - 3 april 2010 08:57

På långfredagen så var vi på inoff utställning i Piteå Chanel var  en duktig tjej här kommer kritiken.


                              


Utmärkt typ & strorlek. Vackert huvud & uttryck välansatta & burna öron aningen  lätta mörka vackra ögon. Kotekt bett. Tillräcklig hals något välvd överlinje. Bra propotioner höjd & längd Bra bröstkorg för åldern. Tillräckligt vinklad fram & bak. Väl ansatt & buren svans. Utmärkt päls, vältecknad. Rör sig väl. Trevligt temprament, välvisad. Pris HP + BIR


    


  


  



Presentation


Hej och välkommen till Midnight Lux. Vi är en kennel som föder upp en av värlens minsta hundras Prazsky krysarik

Bloggtoppen

Kennel Midnight Lux

Fråga mig

34 besvarade frågor

Översättning

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Googling efter Prazsky Krysarik
 Genom Facebook
 Genom min hemsida Midnight Lux
 Genom Rampljuset
 Genom Hajpa
 Annat

Besöksstatistik

glitter

Flag counter från 15/3-12

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards