Direktlänk till inlägg 14 maj 2012

Äntligen Uställning!!!! 2012

Av Annika Isaksson - 14 maj 2012 12:07



Utställning  


Nu äntligen börjar utställningarna i veckan blir det faktiskt 2 stycken. På torsdag är det inoff i Älvsbyn det är brukshundsklubben som anordnar uställningen. Tyvär visar väderkartan regn och inte så varmt,men det är tur att jag har mitt tält och så är det till att klä sig och hundarna rejält. På söndag 20/5 blir det årets första officiella uställning och den är i Piteå/ Sjulnäs ska bli skoj. det blir Machos tredje officiella uställning och Noomis alra första officiella uställning, Noomi är bara lite drygt 2 veckor yngra än Macho men  komm precis i skarven för att få ställas ut förra året så det kommer att bli kul att det äntligen blir av. Sen så ska jag ställa  Dexter våran inmönstrade hane han är nu 3 1/2 år och aldrig ställd någonsin varken på inoff eller officiellt så då får vi se hur det går.


 Alla som är intresserade av att träffa mina hundar är välkomna att kika förbi mitt tält.  17/5 finns jag Älvsbyn / Lomtjärnsparken & 20/5  finns jag i sjulnäs i ring 8.


 VÄLKOMMEN!!!!



  Så här ser våran stilgiga inmönstrade hane Dexter ut som kommer att hänga med bägge dagarna.



 Så här ser Våran vackra Macho ut som också hänger med bägge dagarna  


 

  Sist men inte minst så tar vi med oss våran vackra och hel mysiga Noomi hon kommer att vara ensamen tik som ställs i sjulnäs, resten är 4 hanar.  Noomi hänger också på bägge dagarna.


     

 
 
Ingen bild

Mi@

16 maj 2012 18:55

Lycka till på utställningarna!! Kram Mi@,

Annika Isaksson

16 maj 2012 22:55

Tack Mi@ det ska bli så skoj att äntligen ha några hunar att ställa. Kram från mig och alla 12 hundar.

 
Jennifer

Jennifer

28 maj 2012 20:17

Hejsan! jag undrar om du säljer clint. OM du säljer clint hur mycket kostar hunden? :D

http://jennifersejfic.bloggplatsen.se

Annika Isaksson

28 maj 2012 20:40

Hej hej välkommen att maila mig för att få prisuppgifter på minavalpar/ Annika kennel midnight Lux

midnight.lux@hotmail.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika Isaksson - 23 februari 2014 14:45


        Dexter och Aura är nu parade   och vi väntar valpar V:16   Dexter är en Svenskt inmönstrad hane. Han mönstrades in i Växjö 2011 och är testad LP 0/0. Dexter är ställd en gång med Exelent som resultat.   Aura som heter King...

Av Annika Isaksson - 16 december 2013 20:24


    God jul till alla valpköpare och bloggläsare                                          ...

Av Annika Isaksson - 19 november 2013 19:20

Hej på er alla !!   Den hära uställnings sommaren har varit en helt fantastisk för mig min dotter Ida som alltid följer med mig och hjälper mig och förståss fantastisk för mina hundar som jag ställt denna sommar.   Min fina Macho som innan...

Av Annika Isaksson - 18 augusti 2013 10:35

      I helgen 17/8-13 i Överkalix så ställde  jag ut tre av mina   hundar, här kommer resultaten.     Låt mig presentera kennelns första hane att bli Svensk och   Finsk  uställnings   CHAMPION   och som blev tilldelad ...

Av Annika Isaksson - 18 juli 2013 14:44

Här kommer det en presentation av våra nya hundar i kenneln.   Välkommen till Sverige     Zofie z Vysehradskeho Podharadi   Zofie är född 2013-01-23 och heter numera Leja och bor i Luleå hos fodervärden Mimmi.     Zaky z Vys...

Presentation


Hej och välkommen till Midnight Lux. Vi är en kennel som föder upp en av värlens minsta hundras Prazsky krysarik

Bloggtoppen

Kennel Midnight Lux

Fråga mig

34 besvarade frågor

Översättning

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Googling efter Prazsky Krysarik
 Genom Facebook
 Genom min hemsida Midnight Lux
 Genom Rampljuset
 Genom Hajpa
 Annat

Besöksstatistik

glitter

Flag counter från 15/3-12

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards