Direktlänk till inlägg 3 september 2011

Utställning i Luleå.

Av Annika Isaksson - 3 september 2011 16:32



I dag har vi varit på utställning på Hundhuset Fyrkantens Lokala Kenelklubb. Jag hade med mig Noomi, Macho och Lava. Dom gjorde riktigt bra i från sig trotts att det var kallt och utställningen var precis brevid en bilutställning med högt musikdunk och gasande motorer. Det var bara Noomi som inte riktigt kände sig så bekväm så att hon kunde visa sig snyggt men fick trots det ganska bra kritik.



Angel Crown Majestic Macho   


 Valpklass 2 Bir & Hp

  


    Han är mycket fin och han går som ett tåg sa domaren


   

Machos kritik


Tilltalande hanvalp,Mycket bra huvud,flott hals. Bra rygg för åldern mycket bra bröst bra benstomme ordinära vinklar bra rörelser.Utmärkt päls & färg


Domare: Gunnar Norlin




Enlessly Adore Lavit (Lava )   



 Vuxen  BIR & HP



     Lavas kritik


Vacker femenin och välutveckld tik. Rastypisk uttryck med välpacerade öron. Bra pigment. Korekt bett. Vill inte visa sig till 100 %  idag men rör sig fint med bra driv. Fin päls. Trevlig Välvisad


Domare:Anna Lena Angeria.



Angel Crown Narnia Noomi   


  


Noomis Kritik.


 Bra huvud & uttryck, Utmärkt hals & bröst. Just nu en aning överbyggd, goda vinklar rör sig väl, lite underställd bak utmärkt päls & färg.


Domare: Gunnar Norlin









 
 
Ingen bild

Mi@

3 september 2011 19:46

Grattis!! Inte illa. Ser fram emot att få träffa Er alla i oct. Kram.

Annika Isaksson

4 september 2011 07:22

Hej och tack för gratulationerna jag har också sett fram mot att träffa dig. Men det är tydligen något som gör att det aldrig ska bli av. Jag skulle nämligen anmäla Macho och Noomi till utställningen men neeeej dom var för unga. Det finns ingen valpklass i sundvall. Jag som hande bokat hotell och allt, så ytterliger ett år så blir det ingen sundvalls resa =( Kramar / Annika

 
Ingen bild

Mi@

5 september 2011 07:35

Åhhh nej! Det som hade varit höstens ljuspunkt. Får då hoppas på nästa höst, fast det känns långt dit nu. Lycka till på utställningar fram till dess då och annars oxå. Kramar till Er alla// Mi@,

Annika Isaksson

5 september 2011 07:54

Säger det samma Mi@ NEEEJ skulle ha varit så roligt att få träffas. Nu blir det ytterliger ett år eller det är nog en utställning på våren i sundvall också så då till våren. Kram till dig och alla dina goa hundar / Annika

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika Isaksson - 23 februari 2014 14:45


        Dexter och Aura är nu parade   och vi väntar valpar V:16   Dexter är en Svenskt inmönstrad hane. Han mönstrades in i Växjö 2011 och är testad LP 0/0. Dexter är ställd en gång med Exelent som resultat.   Aura som heter King...

Av Annika Isaksson - 16 december 2013 20:24


    God jul till alla valpköpare och bloggläsare                                          ...

Av Annika Isaksson - 19 november 2013 19:20

Hej på er alla !!   Den hära uställnings sommaren har varit en helt fantastisk för mig min dotter Ida som alltid följer med mig och hjälper mig och förståss fantastisk för mina hundar som jag ställt denna sommar.   Min fina Macho som innan...

Av Annika Isaksson - 18 augusti 2013 10:35

      I helgen 17/8-13 i Överkalix så ställde  jag ut tre av mina   hundar, här kommer resultaten.     Låt mig presentera kennelns första hane att bli Svensk och   Finsk  uställnings   CHAMPION   och som blev tilldelad ...

Av Annika Isaksson - 18 juli 2013 14:44

Här kommer det en presentation av våra nya hundar i kenneln.   Välkommen till Sverige     Zofie z Vysehradskeho Podharadi   Zofie är född 2013-01-23 och heter numera Leja och bor i Luleå hos fodervärden Mimmi.     Zaky z Vys...

Presentation


Hej och välkommen till Midnight Lux. Vi är en kennel som föder upp en av värlens minsta hundras Prazsky krysarik

Bloggtoppen

Kennel Midnight Lux

Fråga mig

34 besvarade frågor

Översättning

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Googling efter Prazsky Krysarik
 Genom Facebook
 Genom min hemsida Midnight Lux
 Genom Rampljuset
 Genom Hajpa
 Annat

Besöksstatistik

glitter

Flag counter från 15/3-12

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards