Direktlänk till inlägg 29 juni 2011

Midsommar bilder.

Av Annika Isaksson - 29 juni 2011 19:56


Midsommar   


 I midsommar har vi varit i stugan. Där är det fritt friluftsliv för alla hundar även dom som inte riktigt är så säkra på inkallning än stugan är på en ö och det finns inte fler än släkten där. Här under kan du njuta av en massa blandade hundbilder och naturbilder. Ha det gott alla bloggläsare.


   Syrrasns pojk Filip tycker om hundarna och sköter gärna om hundarna. speciellt mycke tycker han om Söta Betty som nu har hunnit bli 8 veckor.


                             Skönt att lata sig ute på altanen.

  

 

Mysigt i skogen


 

 Bus  bus bus och mera bus Macho betty och Lava.

    

 Vackra Noomi

  

 Det blommar vackert i mammas rabatt

       

Speglande kvällshimmel

Söta Betty Boop.

Underbar Betty gumma.

  

Våran gooa och vackra Noomi.

  

Noomi är en lite drömmare som älskar att strosa i väg på upptäcksfärd.

  

 BETTY

  

Mammas älskings pojke stilga Macho.

  

 Snygg snyggare snyggast   

  

Macho & Betty

    

Chanel och Noomi  

  

Macho myser framför öppenspisen.

  

Macho.

  

Lava mamma till Betty

    

 
 
Ingen bild

Mi@

29 juni 2011 21:34

Vilka fina bilder. Vad Ni och hundarna skall må gott.Kram från oss i S-vall och fortsatt skön sommar. Ps.( Vi tar långpromenaderna vid 04- 04,30 ett par timmar, allt för att slippa den värsta värmen)Ds.

Annika Isaksson

29 juni 2011 22:54

Tack Mi@ Vi tar också sena kvällpromenader men inte lika sena som du, för då skulle jag inte orka upp på jobbet. Vi tar promenaderna allt från 21:30 till 24:00 tiden. Skön sommar till dig med =)

 
Ingen bild

Ewa Lööf, Ånge

30 juni 2011 18:09

Jisses vad fin hon är lilla Betty!! :-) och dom andra med för den delen!!! vill ha.. :-/

Annika Isaksson

30 juni 2011 19:48

Betty är en riktig liten prinsessa, förstår om du vill ha =) Hoppas att allt är bra med dig och din familj i den härliga sommarvärmen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika Isaksson - 23 februari 2014 14:45


        Dexter och Aura är nu parade   och vi väntar valpar V:16   Dexter är en Svenskt inmönstrad hane. Han mönstrades in i Växjö 2011 och är testad LP 0/0. Dexter är ställd en gång med Exelent som resultat.   Aura som heter King...

Av Annika Isaksson - 16 december 2013 20:24


    God jul till alla valpköpare och bloggläsare                                          ...

Av Annika Isaksson - 19 november 2013 19:20

Hej på er alla !!   Den hära uställnings sommaren har varit en helt fantastisk för mig min dotter Ida som alltid följer med mig och hjälper mig och förståss fantastisk för mina hundar som jag ställt denna sommar.   Min fina Macho som innan...

Av Annika Isaksson - 18 augusti 2013 10:35

      I helgen 17/8-13 i Överkalix så ställde  jag ut tre av mina   hundar, här kommer resultaten.     Låt mig presentera kennelns första hane att bli Svensk och   Finsk  uställnings   CHAMPION   och som blev tilldelad ...

Av Annika Isaksson - 18 juli 2013 14:44

Här kommer det en presentation av våra nya hundar i kenneln.   Välkommen till Sverige     Zofie z Vysehradskeho Podharadi   Zofie är född 2013-01-23 och heter numera Leja och bor i Luleå hos fodervärden Mimmi.     Zaky z Vys...

Presentation


Hej och välkommen till Midnight Lux. Vi är en kennel som föder upp en av värlens minsta hundras Prazsky krysarik

Bloggtoppen

Kennel Midnight Lux

Fråga mig

34 besvarade frågor

Översättning

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Googling efter Prazsky Krysarik
 Genom Facebook
 Genom min hemsida Midnight Lux
 Genom Rampljuset
 Genom Hajpa
 Annat

Besöksstatistik

glitter

Flag counter från 15/3-12

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards