Direktlänk till inlägg 25 augusti 2010

Hundkoppel

Av Annika Isaksson - 25 augusti 2010 19:37

                                

På hösten får jag alltid lust att pyssla lite. När jag var på handling kursen i söndags så fick jag en id'e om att göra ett eget hundkoppel och detta blev resulatet. Det kommer nog att bli fler med lite roliga färger och andra dekorationer framöver men jag måste först leta efter mera material.


Här kan du se bilder på kopplet

  


  


  

Här ser du detaljerna på kopplet låshaken är liten nätt och passar  perfekt till dvärg hundar.

  

Utställnings kopplet passar utmärkt till en snakestyp kedja och hunden kan gå fritt och röra sig bra. Snake kedjan går bra att använda även till pälshundar den fastnar inte i pälsen.

  

 
 
Ingen bild

Mi@

26 augusti 2010 15:36

Hej! Åter igen, vilket fint koppel. Duktig du är tycker jag. Kram Mi@, slickar Japp & Jojo

Annika Isaksson

26 augusti 2010 18:41

Tack Mi@ jag tycker själv att kopplet blev både fint och användbart,det svåraste med att göra kopplet var att hitta rätt grejer.Jag bor ju på landet så här är det inte så stort urval bland affärerna.Nu ska jag leta på nätet och se om jag hittar nått fint där så kanske det blir fler koppel.

Ha det bra // Annika och resten av busgänget.

 
Angela

Angela

3 september 2010 15:19

Vad fint! Man kanske får lägga en beställning, om du säljer?
Kram Angela

http://angelcrown.se

Annika Isaksson

3 september 2010 17:46

Tack Angela. Vist kan du få köpa ett om du vill, jag kommer att göra fler och lägga ut blider. Då är det bara att du hör av dig vilket du vill ha. Så skickar jag ner ett åt dig.

Kramar// Annika

 
Angela

Angela

2 oktober 2010 11:20

Då kommer jag att beställa! Jättefina!

http://angelcrown.se

Annika Isaksson

2 oktober 2010 12:10

Tack. Jag lägger ut nya bilder så fort jag gjort flera.

 
Fiona

Fiona

4 november 2013 00:32

Hej! Jag undrar vad du använder för material för att hålla ihop repet? Ser ut som någon slags gummi? Mejla gärna mig på fionalovdinger92@gmail.com, jag blir så tacksam om du vill dela med dig vad du använt för material :)

http://fionaelizabeth.blogg.se

Annika Isaksson

19 november 2013 19:19

Hej hej Jag använder mig av krympslang den är större när man sätter dit den sen så värmer man med tex en värmepistol och då krymper den runt koppelrepet och fäster på å sätt. Lycka till =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika Isaksson - 23 februari 2014 14:45


        Dexter och Aura är nu parade   och vi väntar valpar V:16   Dexter är en Svenskt inmönstrad hane. Han mönstrades in i Växjö 2011 och är testad LP 0/0. Dexter är ställd en gång med Exelent som resultat.   Aura som heter King...

Av Annika Isaksson - 16 december 2013 20:24


    God jul till alla valpköpare och bloggläsare                                          ...

Av Annika Isaksson - 19 november 2013 19:20

Hej på er alla !!   Den hära uställnings sommaren har varit en helt fantastisk för mig min dotter Ida som alltid följer med mig och hjälper mig och förståss fantastisk för mina hundar som jag ställt denna sommar.   Min fina Macho som innan...

Av Annika Isaksson - 18 augusti 2013 10:35

      I helgen 17/8-13 i Överkalix så ställde  jag ut tre av mina   hundar, här kommer resultaten.     Låt mig presentera kennelns första hane att bli Svensk och   Finsk  uställnings   CHAMPION   och som blev tilldelad ...

Av Annika Isaksson - 18 juli 2013 14:44

Här kommer det en presentation av våra nya hundar i kenneln.   Välkommen till Sverige     Zofie z Vysehradskeho Podharadi   Zofie är född 2013-01-23 och heter numera Leja och bor i Luleå hos fodervärden Mimmi.     Zaky z Vys...

Presentation


Hej och välkommen till Midnight Lux. Vi är en kennel som föder upp en av värlens minsta hundras Prazsky krysarik

Bloggtoppen

Kennel Midnight Lux

Fråga mig

34 besvarade frågor

Översättning

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Googling efter Prazsky Krysarik
 Genom Facebook
 Genom min hemsida Midnight Lux
 Genom Rampljuset
 Genom Hajpa
 Annat

Besöksstatistik

glitter

Flag counter från 15/3-12

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards