Direktlänk till inlägg 12 juni 2010

Vännes nationella 12/6-10

Av Annika Isaksson - 12 juni 2010 19:17

I dag har vi varit till vännes nationella utställning där vi ställde Chanel. Det var inte ett optimalt väder det stormade så att vi fick förstärka tältet med en del linor och vi var ändå oroliga att tältet skulle sticka sin kos.  Det blev domar ändring och ring ändring så att man inte hade en aning om när man skulle in i ringen STRESSANDE, inte så stor id'e att köpa ett program. Men det gick ganska bra ändå min Älskade Chanel lyckades trots stormen att få en 1:a +HP.


    Angel Crown Champagne Chanel

 

              1:a + HP       

 

  

 

 

 

 
 
Ingen bild

Mi@

12 juni 2010 22:06

Grattis! Måste vara en stor prestation av Chanel när det inte var bra väder. Jojo gillar inte blåst som kommer fram eller bak ifrån. Å'ida har det blåst och regnat här. Hoppas Ni slapp regn i alla fall. Grattis igen, bra gjort av Chanel. Kram till dig och slick till hundarna. Mi@, Japp, Jojo & Jalle

 
Ingen bild

Tinoli`s

13 juni 2010 10:25

Ett stort GRATTIS till er!Nu är de bara att köra hårt.Det bär strax av igen kram kram.

 
Ingen bild

Annika

13 juni 2010 11:48

Tack Mi@. Nej det var inget optimalt vädet regnet slapp vi i alla fall och jag kan inte skryta med att hon gick speciellt bra, men när det stormar så mycke så vill hundarna bara sätta sig ner eller rent lägga sig platt vid marken, så jag får vara glad att jag fick henne runt i ringen. Hon lyckades ändå ta pris så det är vi väldigt glada över.

 
Ingen bild

Annika

13 juni 2010 11:51

Tack Tinoli's. Ja nu bär det snart i väg en gång till. Hoppas att vi har ringaran närmare varandra och att det löser sig med vem som ska gå med hundarna. Kramisar Lluxarna

 
Ingen bild

Sussi

13 juni 2010 20:15

Hejsan
Grattis till er, kul att det gick bra trots vädret.. Här växer puppisarna och dom är så fina.. ha de Sussi

 
Ingen bild

Angela

7 juli 2010 08:42

Så duktig hon är! Jättefin men så är ju hon lik sin mamma också=)
Kramizzar Angela

 
Ingen bild

Annika

7 juli 2010 14:50

Chanel är verkligen en dugtig & genom go hund & lik sin mamma:) Jag hoppas att hon kommer att vara lika duktig med sina famtida valpar som det mamma Holly är.
Kramar Annika.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika Isaksson - 23 februari 2014 14:45


        Dexter och Aura är nu parade   och vi väntar valpar V:16   Dexter är en Svenskt inmönstrad hane. Han mönstrades in i Växjö 2011 och är testad LP 0/0. Dexter är ställd en gång med Exelent som resultat.   Aura som heter King...

Av Annika Isaksson - 16 december 2013 20:24


    God jul till alla valpköpare och bloggläsare                                          ...

Av Annika Isaksson - 19 november 2013 19:20

Hej på er alla !!   Den hära uställnings sommaren har varit en helt fantastisk för mig min dotter Ida som alltid följer med mig och hjälper mig och förståss fantastisk för mina hundar som jag ställt denna sommar.   Min fina Macho som innan...

Av Annika Isaksson - 18 augusti 2013 10:35

      I helgen 17/8-13 i Överkalix så ställde  jag ut tre av mina   hundar, här kommer resultaten.     Låt mig presentera kennelns första hane att bli Svensk och   Finsk  uställnings   CHAMPION   och som blev tilldelad ...

Av Annika Isaksson - 18 juli 2013 14:44

Här kommer det en presentation av våra nya hundar i kenneln.   Välkommen till Sverige     Zofie z Vysehradskeho Podharadi   Zofie är född 2013-01-23 och heter numera Leja och bor i Luleå hos fodervärden Mimmi.     Zaky z Vys...

Presentation


Hej och välkommen till Midnight Lux. Vi är en kennel som föder upp en av värlens minsta hundras Prazsky krysarik

Bloggtoppen

Kennel Midnight Lux

Fråga mig

34 besvarade frågor

Översättning

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Googling efter Prazsky Krysarik
 Genom Facebook
 Genom min hemsida Midnight Lux
 Genom Rampljuset
 Genom Hajpa
 Annat

Besöksstatistik

glitter

Flag counter från 15/3-12

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards