Direktlänk till inlägg 5 juni 2010

Utställning

Av Annika Isaksson - 5 juni 2010 19:44

I dag har vi varit på utställning i Boden. Det var en kall och blåsig dag med både regn och hagelskurar, det är inte riktigt vad man önskar men vad gör man åt vädrets makter. Trots detta så gick det riktigt bra för tjejerna Lavas pris HP+BIR Vap 2.  Chanels pris HP+ BIR Vuxen.  Tack till mina underbara vänner på Tinoli´s kennel det är så kul att åka på utställning med er.


  



Jag och Chanel i BIS finalen.

  

Julia och Chanel Pris HP +BIR. Tack Julia

  

Här hänger Lavas & Chnels priser i min underbara Purpurapel som snart står i full blom.

  

 
 
Ingen bild

Tinoli`s

5 juni 2010 21:02

Ett stort grattis till båda tjejerna , de är alltid roligt när vi är tillsammans det blir spännande nästa helg eller hur?

 
Ingen bild

Annika

5 juni 2010 22:28

Det blir spännande till helgen, nu är det till att träna hela veckan. Chanel är så duktig hon gör som jag säger men man vet ju aldrig.

 
Ingen bild

Mi@

5 juni 2010 22:45

Grattis! Kul att det går så bra för Er. Håller tummar hela sommaren att det skall fortsätta så.
Kram & slickar från Sundsvall

 
Ingen bild

Annika

6 juni 2010 22:09

Tack Mi@.Tur att du håller tummarna för mig och tjejerna det hjälper mig mycket. Det blir nog lite svårare nu i Vännes när det är en officiell utställning. Men jag är så glad att jag har de hundar som jag har. Det är ju så att man ska komma i håg att det är samma hund som man tog till utställningen som man tar med sig hem, med eller utan priser och man älskar dom lika mycket för det. Jag hoppas att du får en skön sommar och att vi kanska syns till hösten om vi åker på utställning till sundvall. Ha det gott // Annika

 
Ingen bild

Sussi

8 juni 2010 08:12

Hejsan svejsan

Lycka till i Vännes, själv blir jag hemma och sköter valpar och moder..ha de Sussi

 
Ingen bild

Annika

8 juni 2010 08:19

Tack Sussi jag behöver nog lite påhejning till Vännes. Jag är så avudsjuk på dina puppisar. Passa på att vara och snusa på dom du det gör du rätt i,tiden går så snabbt så det gäller att passa på.Jag kommer gärna och blir ännu mera valpsugen när dom vuxit till sig och det blir lämpligt att hälsa på. Ha de bra i valplåden //Annika och resten av Luxarna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika Isaksson - 23 februari 2014 14:45


        Dexter och Aura är nu parade   och vi väntar valpar V:16   Dexter är en Svenskt inmönstrad hane. Han mönstrades in i Växjö 2011 och är testad LP 0/0. Dexter är ställd en gång med Exelent som resultat.   Aura som heter King...

Av Annika Isaksson - 16 december 2013 20:24


    God jul till alla valpköpare och bloggläsare                                          ...

Av Annika Isaksson - 19 november 2013 19:20

Hej på er alla !!   Den hära uställnings sommaren har varit en helt fantastisk för mig min dotter Ida som alltid följer med mig och hjälper mig och förståss fantastisk för mina hundar som jag ställt denna sommar.   Min fina Macho som innan...

Av Annika Isaksson - 18 augusti 2013 10:35

      I helgen 17/8-13 i Överkalix så ställde  jag ut tre av mina   hundar, här kommer resultaten.     Låt mig presentera kennelns första hane att bli Svensk och   Finsk  uställnings   CHAMPION   och som blev tilldelad ...

Av Annika Isaksson - 18 juli 2013 14:44

Här kommer det en presentation av våra nya hundar i kenneln.   Välkommen till Sverige     Zofie z Vysehradskeho Podharadi   Zofie är född 2013-01-23 och heter numera Leja och bor i Luleå hos fodervärden Mimmi.     Zaky z Vys...

Presentation


Hej och välkommen till Midnight Lux. Vi är en kennel som föder upp en av värlens minsta hundras Prazsky krysarik

Bloggtoppen

Kennel Midnight Lux

Fråga mig

34 besvarade frågor

Översättning

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Googling efter Prazsky Krysarik
 Genom Facebook
 Genom min hemsida Midnight Lux
 Genom Rampljuset
 Genom Hajpa
 Annat

Besöksstatistik

glitter

Flag counter från 15/3-12

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards