Direktlänk till inlägg 8 januari 2012

Vinterträdgård.

Av Annika Isaksson - 8 januari 2012 13:41



 Viterträdgård och vinterhundar  



Nu är det fullt med snö i trädgården vi får skotta för att hundarna ska kunna röra sig på gården. Den som älskar snön mest och aldrig vill komma in är våran minsting Betty som älskar att skutta runt och gräva i snön hon älskar också att skälla på småfåglarna som flyger runt och vill sitta på en gren, men hinner knappt sätta sig så blir dom i vägkörda av söta bus Betty.



Här kommer det några bilder på söta Midnight Lux  Brilliant Betty Boop och lite vinterbilder på trädgården. Ha det gott i vintersnön alla.


       

 
 
Ingen bild

Mi@

8 januari 2012 14:49

Oh, vad mycket snö ni har. Kul att en gillar snön så mycket. Vi har väl så att det går över tassarna på dem. Jojo går helst inte ut alls men är ju tvungen när det tränger på. Han går inte med kläder heller.Står bara still. Ike rusar åsta och håller på att frysa ihjäl på tillbaka vägen. Då går han gärna utefter huset där snön är mindre. Han kan ha kläder på sig men fryser i alla fall på promenader så jag får bära mellan varven. Kanske för att de är tunna som de fryser, de väger runt 2 båda två. Japp och jag går långa promenader i alla fall. Än har vi ju som kallast bara haft minus 10 grader. Må gott i ditt vinterland. Kram Mi@, slick Japp, Jojo & Ike.

Annika Isaksson

9 januari 2012 18:26

Hej Mi@ Vi har faktiskt fått rättså mycket snö men hitintills haft milt, men i dag sjönk graderna ner till under tjugo grader det är så att man får en chock. Mina hundar har fåttlov att vänja sig med kläder även om det inte är så populärt av alla menmanmåste kunn gå ut och röra på sig för att må bra. No har det väl hänt att en och annan hund har fått lifta innanför jagkan dom alra kallaste dagarna men dom har ju i allfall fått ett miljöombte i stället för att vara bara inne.

Godfortsättning på det nya åter till dig och alla dina snyggingar / Annika

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika Isaksson - 23 februari 2014 14:45


        Dexter och Aura är nu parade   och vi väntar valpar V:16   Dexter är en Svenskt inmönstrad hane. Han mönstrades in i Växjö 2011 och är testad LP 0/0. Dexter är ställd en gång med Exelent som resultat.   Aura som heter King...

Av Annika Isaksson - 16 december 2013 20:24


    God jul till alla valpköpare och bloggläsare                                          ...

Av Annika Isaksson - 19 november 2013 19:20

Hej på er alla !!   Den hära uställnings sommaren har varit en helt fantastisk för mig min dotter Ida som alltid följer med mig och hjälper mig och förståss fantastisk för mina hundar som jag ställt denna sommar.   Min fina Macho som innan...

Av Annika Isaksson - 18 augusti 2013 10:35

      I helgen 17/8-13 i Överkalix så ställde  jag ut tre av mina   hundar, här kommer resultaten.     Låt mig presentera kennelns första hane att bli Svensk och   Finsk  uställnings   CHAMPION   och som blev tilldelad ...

Av Annika Isaksson - 18 juli 2013 14:44

Här kommer det en presentation av våra nya hundar i kenneln.   Välkommen till Sverige     Zofie z Vysehradskeho Podharadi   Zofie är född 2013-01-23 och heter numera Leja och bor i Luleå hos fodervärden Mimmi.     Zaky z Vys...

Presentation


Hej och välkommen till Midnight Lux. Vi är en kennel som föder upp en av värlens minsta hundras Prazsky krysarik

Bloggtoppen

Kennel Midnight Lux

Fråga mig

34 besvarade frågor

Översättning

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Googling efter Prazsky Krysarik
 Genom Facebook
 Genom min hemsida Midnight Lux
 Genom Rampljuset
 Genom Hajpa
 Annat

Besöksstatistik

glitter

Flag counter från 15/3-12

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards