Direktlänk till inlägg 30 juni 2011

Avslutningen på Agilityn.

Av Annika Isaksson - 30 juni 2011 19:51



Agilityavslutning   


Nu har ida och Chanel gått färdigt grundkursen i agility. det har varit roligt för båda två så Ida har bestämt sig för att gå fortsättningskursen som startar i augusti.



 A- hindret är ett roligt hinder tycker Chanel 


 

Det tar lång tid för en hund att lära sig slalom perfekt ända upp till 2 år

 . 

 Genom däcket är ett roligt hopp.


   

Släptunneln kan vara lite läskig man måste ju trycka hårt med huvudet.

   

 Det är på det här hindret som jag har hållit för händerna för ögonen många gånger det går såå snabbt och är ju ganska högt också.


 

Jag är så stolt över bägge mina duktiga tjejer som

har haft så roligt och kämpat på så bra hela kursen. 


   



 
 
Padix

Padix

30 juni 2011 23:17

Ojj, ad duktiga de är =)

Och jätte söta =)

Kolla gärna in min blogg :)

http://Padix.bloggplatsen.se

Annika Isaksson

30 juni 2011 23:31

Tack Padix ja dom är så duktiga bägge två, sen är det såå roligt med agility.

 
Ingen bild

Monica Westerlund

30 juni 2011 23:37

Vad duktig Ida är! Kram från Mormor o Morfar

Annika Isaksson

1 juli 2011 00:18

Ja Ida är såå duktig ni kanske vill följa med en av gångerna när hon går fortsättningskursen.// Kram

 
Ingen bild

Mi@

1 juli 2011 14:10

Åh, vad de är duktiga. Vi håller oss till rallylydnad. Hälsa till dem och önska lycka till fortsättningsvis. Kram från S-vall.

Annika Isaksson

1 juli 2011 21:40

Hej Mi@ det är så roligt att se dom tillsammans. Rallylydnad verkar ju också vara roligt. Hälsar, kram från oss

 
alice

alice

26 februari 2012 00:08

hej :)
jag e 13 år oh jag vill jätte gärna ha en hund :D
min mamma och pappa är väll inte helt övertygade men inte heller säger dom NEJ, så de är ju bra :D
men jag bara undrar hur en Prazsky krysarik reagerar på andra djur?
för vi har redan 2 katter och 1 kanin ..
så vi måste ha en hund som gillar våra djur också ju,
men skulle blivit jätte glad om du berättade lite om en Prazsky krysarik så kanske den är en perfekt hund till vår familj

http://alicelife.bloggplatsen.se

Annika Isaksson

26 februari 2012 08:58

Hej Alice roligt att du vill ha en hund. En valp / hund brukar vänja sig med andra djur som finns i familjen. Men råttor och hamstrar kan man inte ha lös med en Prazsky dom är nämligen rått jägare. Vill du läsa mer om rasen och mina hundar så kan du kika in på min hemsida / Ha det gott och lycka till med en framtida hund / Annika http://www.midnightlux.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika Isaksson - 23 februari 2014 14:45


        Dexter och Aura är nu parade   och vi väntar valpar V:16   Dexter är en Svenskt inmönstrad hane. Han mönstrades in i Växjö 2011 och är testad LP 0/0. Dexter är ställd en gång med Exelent som resultat.   Aura som heter King...

Av Annika Isaksson - 16 december 2013 20:24


    God jul till alla valpköpare och bloggläsare                                          ...

Av Annika Isaksson - 19 november 2013 19:20

Hej på er alla !!   Den hära uställnings sommaren har varit en helt fantastisk för mig min dotter Ida som alltid följer med mig och hjälper mig och förståss fantastisk för mina hundar som jag ställt denna sommar.   Min fina Macho som innan...

Av Annika Isaksson - 18 augusti 2013 10:35

      I helgen 17/8-13 i Överkalix så ställde  jag ut tre av mina   hundar, här kommer resultaten.     Låt mig presentera kennelns första hane att bli Svensk och   Finsk  uställnings   CHAMPION   och som blev tilldelad ...

Av Annika Isaksson - 18 juli 2013 14:44

Här kommer det en presentation av våra nya hundar i kenneln.   Välkommen till Sverige     Zofie z Vysehradskeho Podharadi   Zofie är född 2013-01-23 och heter numera Leja och bor i Luleå hos fodervärden Mimmi.     Zaky z Vys...

Presentation


Hej och välkommen till Midnight Lux. Vi är en kennel som föder upp en av värlens minsta hundras Prazsky krysarik

Bloggtoppen

Kennel Midnight Lux

Fråga mig

34 besvarade frågor

Översättning

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Googling efter Prazsky Krysarik
 Genom Facebook
 Genom min hemsida Midnight Lux
 Genom Rampljuset
 Genom Hajpa
 Annat

Besöksstatistik

glitter

Flag counter från 15/3-12

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards